Femte

Rabih, du kom i min dröm, du var så vacker o' öm. Du var så nära mig och jag var den lyckligaste. Men då vaknade jag ur min dröm, då du inte var kvar. Så många frågor jag har även som jag än inte har fått svar. I mina ögon är du en ängel i nöden du är vad jag behöver.

Du är så olaglig söt.  B-I-G love.

5 inlägg på 1 dag. Bra ju? Haha. Nä men detta blir sista inlägget för idag. Vi hörs imorgon om inte något går snett. Ska kolla på filmen DISTURBIA nu, någon som har kollat på den?

Avrundar nu.

PUSS O KÄRLEK.
/ Jäz.

Kommentarer
Postat av: Måna

fin dikt <3



Adda mig på msn du kan se den haha :)

2010-04-04 @ 11:17:17
Postat av: Jäz

Tack sötis!

Jag har addat dig nu. Adda dig på min vanliga msn.

PUSS!

2010-04-04 @ 13:51:35
URL: http://jrabih.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2010-04-04 @ 13:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback