Första

Hej alla.
Fixade en blogg på blogspot, (rabihjaber.blogspot.com) men det slutade att fungera så jag fixade en ny här på blogg.se. Försökte lära mig hur man kan fixa en design men nää det gick fan inte. Bad en vän att fixa till mig lite enkelt så nu är det klart. Nej men ska försöka se om någon kan fixa lite proffsigare.
Nog om det.
Jag är så glad för Rabihs skull! Att han har startat ett eget band tillsammans med Eddie, perfekt ju? ReBound heter gruppen. Läste om att R står för Rabih, E för Eddie och Bound för tillsammans or something like that. Hihi love it.
Jag visste sen dag 1 när jag kolla på idol att han skulle komma långt med musiken. Han har verkligen TALANG. Även om han inte vann tävlingen i Idol så är han och kommer alltid vara en vinnare i mina ögon.
Fan vad jag saknar dig RABIH, du minns inte mig säkert men vi träffades ett par gånger när du var på turné i Stockholm. Jag var så lycklig när jag såg dig. Jag skulle nästan dö när vi kramades. Haha! Och så gav jag dig en puss på kinden när du var i Kista. Du luktade så gott, ditt leende fick mig att rodna, din röst fick mig nästan att flyga!

Jag älskar dig från hjärtat.
/ Jäz

Världens finaste leende.

idol-rabih20till20let27s20dance


Kommentarer
Postat av: Emi

Är det bara jag som är rädd?? :-o

2010-04-18 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback