Öööö.

Hej bloggen.
Jag är helt förrivad nu. Vet inte vad jag ska göra? Ska jag vara vaken hela kvällen tills godare än glass börjar eller sova och försöka vakna innan det börjar. Förra veckan så missa jag för att jag trodde att jag skulle vakna. Haha gjorde snooze kanske 20 gånger och då var det försent. Ja vet ju att de lägger upp avsnitten på hemsidan men det är ganska jobbigt att kolla bakom skärmen och det brukar stoppas hela tiden :P Men känner mig lite sömnig ändå! jjlljlfjdgldjfgldfjgldfg. Sitter här och babblar om världens minsta problem. Ignonera bara. Syster ska ändå åka idag halv 6 på morgonen så måste nog säga hejdå då. Vaknar nog till..
Men ni måste bara lyssna på Asses låt, den är bäst jag lovar! (www.assejasselovesrabihjaber.blogg.se) Checka! Kärlek till låten och Asse. Hon är verkligen en underbar person.
Menmen avrundar det hela med att säga jag älskar Rabih Jaber och Rebound mest!

 Puss och kärlek

/ JÄZ


Kommentarer
Postat av: Narin <3

Tjejen du har en jätte fin blogg :) Keep going <3

2010-04-10 @ 14:05:57
Postat av: jäz

Tjejen du är jätte söt! TACK TACK!

Puss på dig! :)

2010-04-13 @ 16:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback