Svaren!

Eddie och Rabih

finare leende existerar inte! :) <3


jag tog bort svaren eftersom de var onödiga att läsa. Ska sluta svara och bry mig om fula och advensjuka människor.  


YÄ, nu är det äntligen BAMAD, (frågestunden).. Vi avslutar allt med att säga jag är trött och jag älskar Rabih Jaber från hela mitt hjärta.. Rebound, Eddie, Asse och Armina i hjärtat. Ni betyder som fan! YÄÄ... Som ni säkert vet så är Rabih och Eddie i Frankrike och gör något hemligt.. Längtar tills att få veta.. Men gissar på musikvideo till hurricane.. Eller not helpless? :) No idea.. Har sommarlov så kommer inte kunna blogga så bra. Reser den 16 juni så måste softa och leva lite med mina vänner innan! :) Hoppas ni förstår.. PUSS O KÄRLEK

ps. fan vad nice statiskt!(STAVNING)  Lämna mig aldrig hahahahah..



 


Kommentarer
Postat av: Assee

Du är så söt , love you!

Jävla töntar, de som skrev fula saker. Jag är säker på att de var anonyma , avundsjuka jävlar. Dra åt helvete fucking snorungar!

2010-06-11 @ 14:39:55
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Asse

Saknar dina inlägg katt! <3

2010-07-04 @ 15:04:06
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback