Fakta om livet, skoja

.Jag vet att jag sa att jag ska blogga lite oftare. Men fyllde år nämligen i söndags och så hade jag fest i lördags! Tack till alla gratulationer! De betyder. Och jag spottar snett på er som skriver fula grejer! Wi, ni gör mig bara starkare och jag älskar er starkt på grund av det! Ni betyder också!
Men händer nämligen lite grejer så kommer inte kunna blogga på hela veckan, kommer inte heller kommentera världens finaste blogg! www.reboundmusic.se. Men träffar iallafall världens finaste och underbaraste på lördag, medborgarplatsen kl 15:00! Inte så långt som Täby  så ett plus! :) Alla stockholmare kom! Ni kommer uppleva någon helt underbar. Att träffa dom är det bästa som finns. Och att höra världens bästa låt av världens bästa människor live! Jag älskar dig Rabih Jaber!
we sweep the floors like a hurricane, yes baby we gonna sweep the floors really on sutarday. ALLA STOCKHLMARE, vi bombar allt vad vi har! ÄR NI MED? AA BRA, JALLAAAAAAAA PUSS O KRAM skumbanan.

Togheter we can sweep the floors like a hurricane
/ Jäz


Kommentarer
Postat av: Asse

Gulligaste bloggen!

2010-05-03 @ 23:06:13
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg fan <3

2010-05-06 @ 21:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback