Frågestund och RIXFM TL



Signering Medborgarplatsen 8/5

Hej bloggen. Allt bra?
Sitter just nu och lyssnar på hurricane. Man kan inte få nog alltså! Iallafall det är så att Rabih har frågestund nu. Passa på att ställa frågor till underbaraste. Jag är inte helt säker på att den fortfarande är igång eftersom frågestunden började igår och han skrev ni har hela dagen på er. Igår hamna REbound på RixFm's topplista, 5:A. Asså jag blev överlycklig. Vi har ju alltid kämpat med att få in de i listan. Vi kan rösta fortfarande, få de komma 1a också! Tillsammans kan vi få REbound på första platsen på exakt alla listor som finns i Sverige. Även om de kommer alltid vara 1a i våra ögon men vi gör det här för Rabih och Eddies skull. Vi ska få hela Sverige inse hur underbara de är. Är ni på?  Dock hamna de på sjätte plats idag men imorgon ska vi få de upp.
Men vill bara säga att ni borde läsa www.assejasselovesrabihjaber.blogg.se, en riktig underhållande blogg. Du kommer bli kär i den direkt. Och så vill jag tacka alla fina kommentarer jag får, ni är bäst!
PUSS o' KRAM

I love you LilJaber.
/ JÄZ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag är ingen fan men jag gillar verkligen din blogg, men kan du inte typ skriva annat än om bara just rabih. :P??

2010-05-13 @ 13:33:20
Postat av: Anonym

hora

2010-05-13 @ 15:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback