Signeringar.

Fan va söta ni som säger att jag ska blogga oftare! Blir ju riktigt glad och det får mig faktist att fortsätta. Ska bättra på bloggningen! Iallafall, den 28 maj uppträder Rebound på Nrj ''discot'' från kl 20.00 till 02.00. Mina vänner ska dra dit vet inte om jag kan också åka, ska försöka iallafall! Allt för Rabih och Eddie. Och så kommer de den 21 eller 22(?) till Rix Fm festival här i Stockholm, vet inte så mycket om det än. Återkommer mer om det när jag har fått reda om det. Och på lördag 8/5 till medborgarplatsen.. Missa inte det, ligger intill stan för er som inte visste. Har ju mer koll vad som händer i Stockholm men som sagt, de har live fik (www.reboundmusic.se ) Där det står vart de kommer annars. Och kan någon göra mig en tjänst? Fråga Rabih och Eddie när och vart de åker till Göteborg för SIGNERING. Skulle uppskatas. Tack,

puss o kärlek.

We sweep the floors like a hurricane.
Not helpless
/Jäz




Och detta är kommande signeringar

  8 maj, 2010 - 15:00     Medborgarplatsen     Stockholm 
    13 maj, 2010 - 14:00     Kosta Outlet     Växjö
      14 maj, 2010 - 16:00     Gumsbacken Köpcentrum     Nyköping 
    28 maj, 2010 - 20:00     NRJ - The Wave Party, Fryshuset     Stockholm     
29 maj, 2010 - 14:00     MedieMarkt     Kalmar     
29 maj, 2010 - 21:00     NRJ - Club Nordic, Gothia Arena     Göteborg
      30 maj, 2010 - 14:00     Valboköping     Gävle

Jag vet inte om de kommer signera på The waye party eller Clup nordic? Någon som vet om det, let me know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback