Jag älskar Rabih och Eddie!!

Hej bloggen!
Träffade Rabih&Eddie i onsdags, (Täby centrum)! De har nämligen gjort en ny låt, den är helt underbar! Ni kommer att älska den! Iallafall det var världens bästa dag! Hade jätte många inspelning och bilder i min mobil som gick sönder när jag sprang efter de! :'( Men Aja hoppas de kan laga den så att ja får allt... annars blir jag riktig sur!
Iallafall, Eddie har gjort en frågestund, checka in och fråga på! www.reboundmusic.se. EDDIE och RABIH, er röst är helt magisk! Jag älskar er!

We can sweep the floors like a hurricane
PUSS O KÄRLEK

/ JÄZ


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg, keep up the good work! :)

2010-05-01 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback