Gästbloggning/ Jäz - frågestund



Hej! Denise här. Vet inte vad jag ska skriva förutom att jag älskar REbound och dom är bäst. Dom får mig att uppleva sommar for real med deras tynga låt! Hurricane ni vet? Träffar mitt hjärta&hjärta den 14 JUNI yeeeey!  Men jag skulle blogga för Jäz. Hon är på en student fest just nu (tönt). Nej men hon kan inte blogga eller kommentera på hemsidan.. Men eftersom det kommer bli en ganska ful upptadering fram till lördag? Så ska hon dra igång en frågestund.. Japp! Hon skrev om det för någon dag sen tror jag några ville faktist det so now it's on. C'on, show me what you can bring(alltså frågor för er som är lite wooooooooiho)! OK ganska(ehmehm) flum inlägg but this is ho im (min engelska är woooiho men ändå)

KOM IHÅG, Jäz svarar på allt!! Så passa på att fråga, dont miss your shoot! You wont get this opportunity often!

Ok, palla leka importerad BUT som sagt, HAHAHHAhah (but) jag är flumm jaa...


FRÅÅÅÅÅGESTUNDEN BÖRJAR OM 1.... 2.... 3..... BAAAAAAAM BOOOM BOM!
fråga exakt vad ni vill people! (allt från Rebound till privatliv)


ps. Hälsa gärna från Jäz, hon skulle upskatta det. Hon är så fast i student grejen nu men var snäll och ställ upp? :D


Kommentarer
Postat av: anonym

Har du kille? Har du pullat dig själv?

Är du oskuld? Varför har du en ny kille var tredje minut? HAHAHA varför rövslickar du firat? Varför är du så ful och horig av dig? Varför är du så mobbad? Varför gillar du RAbih Jaber skämms du inte? Varför rövslickar du Rabih och Eddie? Varför är du största horan? :d svara på alla lilla hhhhhhhhura..

2010-06-03 @ 18:13:27
Postat av: Amanda

eh, moget av dig anonym..

Över till frågorna,

1. Kan du inte berätta om dina vardagar os.v?

2. Eddie eller Rabih om du var tvungen?

3. Hur många gånger har du träffat Rabih/Eddie?

4. Hurricane eller Not helpless (stavning)?

5. Har du en kille?

6 Hur många syskon har du?

7. När fyller du år? glömt bort! :/

8. Du bor väl i stockholm? Tror ja ska åka dit i sommar, (bor i skåne) får man träffa dig (A)

9. HM, beskriv Rabih och Eddie med 3 ord?



HAH kommer inte på fleraaaa, har egentligen 10 000 frågor men glömt bort allt.. Hoppas de inte blev för mycket.. :/



Ps. VARFÖR HAR DU EN SÅN FIN BLOGG? BÄSTA jue :O

2010-06-03 @ 19:46:33
Postat av: Elina

gumman varför är du så söt? :)

när ska vi träffas, saknar dig gooogge! <3

2010-06-03 @ 21:58:16
Postat av: Atika

vilket land kommer du ifrån? PUSS!

2010-06-04 @ 21:09:38
Postat av: Kaaaaniowmaniow

e varfor du er ingen edooooktig felicka? varfor?

varfor du säga du inte älska mig ner du egora den?

varfor du var egalen edag po elstudent haffla? vi for inte gora den, det är haram.

du er längtar ta estudent med kanioooowmaniow?

varfor du är en mocket taskig eflickaaaamen mocket e söt? <3

2010-06-04 @ 21:38:49
URL: http://kaniow
Postat av: Anonym

första gången du träffa rebound? hur många gånger har du träffat dom..?

hur många syskon har du?

har du kille? om ja vem?

hur lång är du exakt? hah du ser skit lång ut! Visst är du typ 17/18 år gammal?

2010-06-04 @ 22:37:54
Postat av: Tina

gumman hörde att du var galen idag :O Va hände? Melissa svarar inte, blir orolig! Men över till min tyyyynga fråga, varför är du så snygg söt och bäst? Varför har du en sån fin personlighet?



du är grym älsklingen min :D

2010-06-04 @ 23:06:48
Postat av: Anonym

jävla alkoholist största horan är du

2010-06-04 @ 23:39:22
Postat av: firat

eeeeee du skön uff vad jag hörde om dig idag fuck dig du tog inte mig med dig hahaha

2010-06-04 @ 23:57:34
Postat av: Natta

Ska du resa till lobnan eller grekland? :P

Vad hände med ditt mobil nummer ädijut, svårt o träffa dig din cozz Fejj!

Förresten varför är du så tyng och snygg? <3

2010-06-05 @ 00:51:23
URL: http://nattaaaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför dör du för rabih shit han e bara en ful mobbad bög

2010-06-05 @ 11:59:23
Postat av: Denise

asså på gud, inget liv ni som kommenterar bullshit.. cok skämmiga..



skit i dom gummEEEn :D



Waaa, visst hade vi dunder igår? :)

visst ska vi ha det dunder när vi träffar tyyynga pojkar den 14 juni?

Varför ska du resa hela sommarlovet och lämna mig kähpa? :(

hihi varför decka du 10 gånger igår baby puss

2010-06-05 @ 14:33:43
Postat av: Anonym

gillar du fortfarande bandan?

berätta mer om din och milanas bråk snälla?

2010-06-05 @ 16:07:41
Postat av: Delal

När är du tillbaka från resan :)

Hinner du till urf? Vi går tillsammans då baby

2010-06-05 @ 23:45:14
Postat av: HABIBI

kan jaa få ditt nummer du är så fin

2010-06-06 @ 10:49:41
Postat av: Manar

Vem är din senaste ex? :)

2010-06-06 @ 14:19:09
Postat av: Jessica

Skulle du ta Rabih över dina vänner?

2010-06-06 @ 16:36:59
Postat av: Melissa

din fis!



Hur känns det att vi ska träffa dom snart igen baby?

Men du får inte vara så galen som du alltid brukar, du skämmer ut oss daaaah.. Driver HAHA

Vågar du berätta om din SWEDITABB på bloggen? :)



Jag älskar dig sistaaaaaaa from anothaaa mistaaa.. <3

2010-06-06 @ 21:09:40
Postat av: Anonym

när ska vi få svaren på frågorna....

2010-06-07 @ 17:05:03
Postat av: Anonym

SVARA PÅ FRÅGORNA DÅ!

2010-06-08 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback