Rabih och Eddie åker tuff tuff tåget


Kolla va söta, Rabih och Eddie åkte tuff tuff tåget med barn. Detta var på Grönans öppning. Så söta - DÖR!
Håller ni med?

På första bilder ser man söta Rabih, på andra och tredje den underbara Eddie och på alla andra den vackra Rabih Jaber. Man fick inte se Eddie så mycket på videon (Ska försöka klippa och lägga in den senare, för det var mycket prat innan världens bästa dök upp)!

Rabih och Eddie svepar min värld som en orkan!
PUSS o' KÄRLEK
/ JÄZ

Ska kanska dra in en frågestund snart, vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej. Söt blogg. Det vore kul med en frågestund!

2010-05-30 @ 18:01:58
Postat av: Alii-u

LÄÄÄÄÄÄÄÄK JÄÄÄZ-MI MIMI NA jag älskar dig din mobbade tönt pst ;)



hon ba söta jag vet att du bara tycker att jag är söt och vacker ha ha ha ha ha

2010-05-30 @ 18:40:52
Postat av: Alii-u

oooooooo jasmina få inte luft nu okej hahaha söt blogg driver dom svär när dom ser mig elle min snori dom kommer på vad söt är eller hur mrs lil jääz ziziz mina

2010-05-30 @ 18:42:25
Postat av: kakke

ja ha frågestund bre =) love you lädieee

2010-05-30 @ 20:04:13
Postat av: Jäz

Du är söt jossan, tack så mycket! Ska kanske slänga upp en!

Ali, sug av mig.. vem leker du? Vänta bara när jag träffar dig, du kommer få en snori i dig! Kommer slå sönder dig.

Kakkkkkke, oh min man, love you to fäällla. självklart för din skull, my fälla

2010-05-30 @ 23:43:22
Postat av: Amanda

Ja, jag har massa frågor =) haha gulliga dom var :P



PS: Du måste bättra din bloggande även om du inte har tid (a)

2010-05-31 @ 17:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback