Gästblogg!


kolla så sööööööööt <3

Tja denise här :)
 hoppas ni alla mår bre! :D
Jäz fråga om jag ville gästblogga här så man ba varför inte? Jaja, en fråga: Hur kan man motstå att älska rebound? Hurricane är så bra älskar den! Brukar inte kommentera på deras blogg men läser den dagligen ändå! Älskar dom inte mindre bara för det! Skulle dra te medborgarplatsen med Jäz och några andra men de blev inte så eftersom ska åka bort då. Fan :( Fan va roligt jag har häft när jag träffat de. Hahaha, omg minns när jag hoppa på eddie sen vakten slängde ut mig så gick jag ändå dit igen, knas :) Minnen alltså <3
Men yalla dom kommer 28 maj till RIX FM grejen, 15 år åldergräns. Tur att jag är 15 haha, men hoppas jäz också får gå in. Alla grattar henne förrestän, hon fyller år den 2 maj! :D :D
Ska taggish, ha de bre! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback