Godmorgon

Hej.
 Vaknade för en stund sen. Drömde om Rabih inatt. Fast minns inte så mycket av det.. Minns bara att jag såg hans ansikte? Haha synd. Men iallafall får väl hoppas på att det kommer andra drömmar om Rabih. Det känns så verkligt ändå. Förresten det är bara 10 dagar kvar! Längtan tar död på mig snart! Får försöka hålla ut, hehe.
Iallafall blev så glad när Rabih upptadera på bloggen! Någon annan än jag som tycker att han borde upptadera oftare? Ok, jag förstår att han har så mycket på G och lite tid för bloggen men ändå. Haha.
Håller på att fixa en video om Rabih med det går åt helve*tet! Bara att kämpa på!
Nu ska jag äta frukost skriver mer senare.

Puss och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback