hej igen

Hej igen. Ska börja blogga som förr nu. Min vän håller på med designen sen blev det inte helt rätt då ville jag vänta tills den riktiga skulle bli klar. Så beställde en design, trodde den skulle bli klar efter 2-3 dagar. Men så fick jag veta att min beställning blir den 10 maj.. Struntsamma, fuck designen nu.
Är på ganska dålig humör. Hade bestämmt att jag skulle till grönan idag med mina vänner. Vi skulle dra dit idag, det var en dunder väder idag också men också kallt så vi bara skitsamma palla frysa o grejer så vi drog till heron istället. O nu när jag fick tillgång till datorn så får jag se att Rabih och Eddie var där! Fan skulle träffa de, så onödigt att vi strunta i det.   världens sötaste på grönan idag. hormisstag. Jaja palla vara mig nu haha! SKA TÄNKA POSITIVT, träffar Rabih och Eddie den 8 maj inte så lång tid kvar! Ber till gud att ingeting går snett! Hoppas ni som träffa de idag på grönan hade det dunder!
Jag älskar dig Rabih Jaber. Du betyder allt för mig!

''You make my mind sweep like a hurricane''
te amo muscho amor. / Jäz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback