så glaaaaaaaad hurricane hjärta mig.

Hej. Förlåt för världens sämsta update. men just nu finner jag mig i min egna värld. Hurricane har släpps. Men om 2 dagar finns de i butiken. Dör lite inombords. Jag är så lycklig idag. Världens bästa dag. Vad kan jag säga??? Finner inte direkt ord just nu. Blä att jag har prov imorgon och inte läst ett skit. Mm pass på det. Ska forsätta njuta daaagen med att lyssna på Hurricane. ''can i have this last dance with with ya, she's like a bomb but its about to exploid on the floor'' Pallar inte rätta stavningen, haha skrev ändå det jag hade i huvudet när jag fick lyssna på låten 1 gång på morgoen, finns i Rabihs gästinlägg. :)
Hur mycket än jag vill så kan jag inte lägga ut låten här. aaa ska forsätta njuta. puss o kärlek /jäz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback