Ungdomsgården

fet nice, stastiken (?) på bloggen går upp o upp för varje dag. GILLAS!
Yää-P sitter här i ungdomsgården med några töntar. skoja bara! ;) Men fan va glad låten gör mig. Har fått några människor köpa skivan imorgon. Haha fan va söt en kill kompis ska köpa hurricane på I Tunis. Så söta vänner man har som stöttar en! :D Alla, för  Rabihs skull, För Eddies skull, för REbounds skull, för min skull och alla andra fans skull, köp låten! Det är värt varenda öre, promise. Riktig dans/sommar låt. ''we seep on the floor like a hurricaneeeeeeee''' Fadi hälsar puss på rabihs kind och leende och alla fans. MHM! :D :D :D
Kommer inte må bra om jag tar bort det iallafall, niska veta han e 100% seriös! :) Ska joina alla människor här, drar hem vid 7 tiden kanske. bloggar då kanske.....

a walla fadi är tyng,kontakt mina läides? nummer:072*34*********** peace


Kommentarer
Postat av: ebba älskar rabih

fin blogg ! :D

2010-04-15 @ 18:37:50
URL: http://alltidebba.blogg.se/
Postat av: Sandrah

aso kan du inte blogga oftare? Typ tre elr fyra inlägg per dag? Saknar dina inlägg jue(A) jag älskar din blogg tjejen! :*

2010-04-17 @ 16:01:11
Postat av: Jäz

Ebba, tack detsamma! :)

Sandrah, jag försöker. Min kompis håller på att hjälpa mig med en design vill blogga då den är klar. :) Ska försöka! så gullig du är, puss på dig!

2010-04-18 @ 19:01:19
URL: http://jrabih.blogg.se/
Postat av: Asse<3

Skön är du :D <3

2010-04-18 @ 20:07:56
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Armina

Hej jäz:).

Adda gärna min msn så vi lär känna varandra bättre haha känner ju inte dig så:)

[email protected]

Puss<3

2010-04-18 @ 23:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback