ReBound

Hej alla söta! Som ni säkert alla vet så är hemsidan uppe nu! www.reboundmusic.se! Man kan bli medlem där också. En såndär coolsida. Gillas grovt mycket! ;) Där bloggar Rabih och Eddie också. Och nu när ReBound är igång så kommer Eddie komma upp här ofta. Jag är så glad, ingen anar hur mycket! Ingen någonsin kommer förstå hur mycket Rabih får mig le. Får värsta sköna känslan när jag tänker på honom. Han finns ju i mina tankar alltid så jag har alltid en sån där skön känsla. Vet inte vad jag ska säga mer? Nu längtar jag tills på onsdag då jag kan lyssna på hurricane dygnet runt. De har ju lagt upp en mini snutt av låten på hemsidan. Jag dör för den. Den verkar såå skön alltså det är verkligen min stil på musik! Hoppas också att ReBound kommer finnas på Spotify så att jag kan knarka låten till max.. Jag älskar ReBound! :D

/ Jäz

PUSS O KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Amanda

diggar verkligen din blogg bruden. Forsätt med det du gör. Du uttrycker dina känslor så fint och bra - that's why i love your blog. Massa pösar!

2010-04-10 @ 00:31:35
Postat av: Asse<3

Din blogg är bäst ! <3

2010-04-10 @ 01:49:56
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: jäz

skön amanda. hahaha så söt, blir glad verkligen! :D i love when you coment nice things!

JAJAJAJ MYCKET PUSSAR!

Asse, awee så söt. DIN ÄR BÄSTASTE!

kiss and love

2010-04-13 @ 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback