Bloggar igen, Congratz, Utomlands.. FRåGESTUND!


Leendet tar död po mig..

Hej alla. Jag befinner mig i Libanon just nu. Jag har inte bloggat eftersom jag var i Grekland sen Libanon, åker 1a Augusti till Grekland igen sen förhoppningsvis den 5:e till Sverige. Men just nu verkar det som att det blir nån försening, fan. :( Jag saknar REbound otroligt mycket, jag har inte längtar mer. Vill bara se de på scenen och ta allt och alla. Pride snart, där uppträder de bästa. Jag hoppas dom som drar dit får det underbart. Vad skulle pride vara utan REbound? Rabih fyller år den 5:e, snart snart.. 9 DAGAR kvar. Han önskade sig ett flygplan, sol, strand (strand parasoller(?)) HAHA, han ska nämligen få det från mig. :D
Armina, fyller år idag! 15, congratz älskling. Hon är en underbar tjej, någon jag alltid kommer att älska. GRATTIS underbaraste.



Ska skriva oftare, eftersom jag har varit oaktiv ett bra tag så kör jag på en frågestund igen.. Dock svarar jag inte på dumma frågor, var inte onödiga. Fråga gärna vettiga frågor. Tog bort alla svar eftersom 95% var onödiga.. Not helpless går att köpa nu! På Itunis och NRJskivan. Köp köp är ni snälla! :) Skriver mer senare
 puss och kärlek..
/ Jäz.

Jag
älskar Rabih, du betyder allt. (Glöm inte att fråga, svarar när jag svarar haha)
GRAAAAAAATTIS ännu en gång Armina!


Kommentarer
Postat av: Armina

TACKKKK SAAA MYYYCKET VA SOT DU AR<3

2010-07-27 @ 13:33:43
Postat av: jaaaz...

Tacka inte, det her e ingenting du ska fo en overrasking snaaaaartsnart :) <3

2010-07-27 @ 13:37:40
Postat av: Amanda

Kul att du börjar blogga igen. Vi har saknat dina inlägg.

Mina frågor..

Rabih eller Eddie?

Din idol förutom REbound?

Vilken dag har varit den bästa när du har träffat de?

Vad gillar du för låtar?

Vilken musik lyssnar du på?

Not helpless eller Hurricane?

Rabihs bästa framträdande under idol 2009?

Eddies bästa framträdamde under idol 2009?



Kommer inte på nån mer, hoppas det duger.. Hehe xD



Juste, hur har du det i Lebanon/Grekland xD

2010-07-28 @ 12:34:44
Postat av: Anonym :)

Vad heter dina syskon? GGGGGRRR din bror.. :p

Varför just REbound? Det finns ju andra, Jason D, Lil W, Usher osavidare..

Se REbound uppträda eller en hel dag med Rabih? HAHA.

Din favorit låt?

En idol, om vi stryker bort Rebound?



2010-07-30 @ 12:10:19
Postat av: Linaaa

Hallå skulle du inte upptadera oftare, vi saknar dina inlägg!

Vart bor du?

är du ett fan till justin bieber också?

är du singel? ;)

2010-08-04 @ 01:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback