REbound <3


Gulligaste minen, haha ätbar RABIH! <3

Hej.
 Jag hoppas att allt är bra med er? Idag uppträdde de bästa (REbound) i Helsingborg. Rabih berättade att de har gjort en ny mix av hurricane. Vill lyssna på den! Det gick jätte bra för dom, man blir ju inte förvånad. Deras talang klarar igenom allt, som en storm. Imorgon uppträder REbound i Norrland, Sollefteå. Jag hoppas alla fans som bor där får det underbart! På lördag är det Pride, ett underbar fan till REbound (Parisa) kommer att träffa de. Jag hoppas att hon får det riktigt bra! Rabih och Eddie kommer säkert bli glada över att få träffa en sådan gullig människa.
Frågestunden är fortfarande igång fråga på, ett inlägg under. :) Skriver mer senare!
Big love to Rabih, Eddie och alla underbara fans! Jag kommer alltid att älska dig Rabih, du betyder allt.. 6 Dagar kvar sen blir det happy birthday :D
PUSS o KRAM
/ Jäz

LOVELOVEYOU RABIH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback