Långt





Nu är jag tillbaka, standard! Det hade hänt något med bloggen men nu är allt fixat! Det har hänt så mycket, jag träffa de förra veckan 2 gånger.. Rix och sommarkrysset. Dom var helt underbara. Ni fick se deras uppträde på kanal 4. Ni som missade så finns det klipp på www.tv4.se. Jag syndes några sekunder i mellan på tv HAAHA! Och så fångade jag Rabihs ros, så söt! Vi fick också träffa de uppe på scen när de repade..Hälsade från många! Tyvärr så vann jag inte skylttävlingen.. Det var andra tjejer. Jag tror inte att dom är aktiva bland kommentarerna på Rabihs och Eddies blogg. Och så träffa jag de i fredags på NRJ! Dom var bäst där, de öka på stämmningen, de lyste upp hela stället. Finner inga ord om den dagen, bästa kvällen! Och i lördags uppträde de på nordic i Göteborg! Hoppas ni som var där hade det riktigt kul, ni alla förtjänar det. Jag har flera hundra bilder och videos från alla gånger jag träffat de men.. Det är så att jag har en video/bild kamera som jag köpte från Grekland. Tror inte ens sån finns här i Sverige.. Men dens dator sladd passar inte in till min dator det är därför ni inte har fått bilder och videos :/ Men reser snart till Grekland då ska jag försöka fixa det så ni får exakt alla bilder och videos efteråt! Jag är inte helt hundra om jag kan kommentera när jag reser. Reser den 16 juni och det innebär att jag kan träffa REbound en sista gång (14 juni på Stockholm Love). Skulle egentligen resa den 12 juni men så förflytta mamma resan för min skull! SÅ SÖT och BÄST! Nu avrundar vi inlägget med att säga att jag älskar RABIH JABER MEST. 
Rabih SWEEP MY WORLD LIKE A HURRICANE..
PUSS o' KÄRLEK
/ JÄZ


Kommentarer
Postat av: skylttävlingen

tjaba joo jag är aktiv elr jag är inne ofta! men kommentrar ibland bara ... ;)

2010-06-01 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback