Medis, design & 1a på digilistan

Eddie och Rabih

Hej alla söta!
I lördags träffade jag världens underbaraste, Rabih Jaber och Eddie Razaz i medis. De var helt underbara och jag VET att ni kommer att älska not helpless. Jag hälsa från er alla också. Rabih älskar er alla och gav en släng puss. Så söt. Även Eddie! Man saknar de som bara den även om man träffade dom för 1 dag sen. Eller jag börja sakna dom efter 5 minuter. Jag hoppas att ni alla får träffa dom en dag, finns inget bättre. Som ni ser så har jag en ny design. Tack till Nathalie som fixade den! Jag är superduper nöjd, det är min dröm design! Iallafall, Rabih upptadera att de liggar 1a på digilistan! Jag är så glad.Först Rebound, sedan hurricane, sedan nothelpless (den har inte släppt som singel än), sedan 1a på singellistan och nu 1a på digilistan. Kan det bli mer underbart? Jag visste sen dag 1 att de skulle stå där dom står nu.

PUSS o' KÄRLEK
Togheter we can sweep the floors like a hurricane
/ JÄZ


Kommentarer
Postat av: S A N E L A

Ellerhur Not Helpless är såå bra? Jag tycker faktiskt som Devin, den är bättre än Hurricane! Även fast båda är grymt bra. Längtar tills den släpps på skiva :) Förhoppningsvis blir det ett album också snart. Din design är sjukt fin! Glad att du fick träffa dem <3

2010-05-10 @ 16:26:45
URL: http://loverebound.blogg.se/
Postat av: Jäz

Sanela, Ja, jag älskar den. Haha samma här, den är ju mer lugn och det är sånna låtar som jag verkligen älskar. Tack så mycket sötis. PUSS <3

2010-05-10 @ 16:43:50
URL: http://jrabih.blogg.se/
Postat av: Melissa

gumman du är bäst, tungaste bloggen. SAKNAR ER HAH! jalla dunder 10 dagar kvar då. (L)

2010-05-10 @ 21:12:29
Postat av: Anonym

tönt va ska du göra hoppas du snart inser hur mobbad du är för du e de du skämmer bara ut dig asså orka blogg också fan va mobbad

2010-05-10 @ 21:49:47
Postat av: Asse

LOVE U!

ANONYM , SUG MIN KUK FUCKING SNORUNGE. VET DU ENS VAD DU SNACKAR OM? KOMMENTERA HENNES BLOGG EN GÅNG TILL OCH SE OM DU LEVER!

2010-05-11 @ 07:40:56
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med anonym fett mobbad

2010-05-11 @ 09:23:19
Postat av: ALIIIIIIU

HAHAHAHAHHAHAHAHHA JASMINA asså :D

2010-05-11 @ 18:34:03
Postat av: Louise

Känner inte dig men såg din blogg någonstans en gång, blev helt kär i den direkt.. =) Du måste bara blogga oftare!!! Typ 2-3 inlägg per dag (A) snälla. Adda min msn! :D

2010-05-11 @ 19:15:10
Postat av: Louise

Och måste säga din design är helt underbar,headern var as snygg! Keep it up girl ;)

2010-05-11 @ 19:16:00
Postat av: MUUUUUMMI

Hahah walla tung du är, krigare :D LOVEEEEEEE LILSIS!

2010-05-11 @ 19:58:11
Postat av: Jäz

Melissa, hahahah, omg ja. 2 dagar i rad också! Helt dunder, är du på? :)

Anonym, dö eller något.

Asse, sötis, skit i. Bajsar på hon/han. :D

Anonym, ingen bad om din åsikt! :D

Ali, brotha from anotha motha. hahahaha sug av mig! :D

Lousie, så söt. blir kär i dig när du skriver så söta saker. Ska försöka! :O Självklart! Tack så mycket! Självklart.

''mummi'', hahahah oh, puss på dig BIGBIGBIG sis



2010-05-11 @ 22:42:54
URL: http://jrabih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback