Mer om signeringar/festivaler

Hej alla!
Fler signeringar och festivaler där REbound kommer vara finns med på live kategorin. Kika in, www.reboundmusic.se. Det är jätte många gånger dom är i Stockholm o.sv, men jätte många av de gångerna är natt klubbar? Iallafall ska försöka gå till exakt all signering/festivaler där de kommer vara! Hoppas också att ni också får träffa de. Ska hälsa från alla er, om ni vill att jag ska säga en speciellt mening eller så, så kan ni kommentera här nere så ska försöka logga in imorgon och kolla! Och självklart så glömmer vi inte att de är 1a i Sveriges toplista. Ingen anar nog hur glad jag är. När jag läste det alltså.. Fick glädje tårar! Iallafall, bloggar mer när jag är tillbaka! Love you, checka: www.assejasselovesrabihjaber.blogg.se!

PUSS o' KÄRLEK
RABIH, YOU SWEEP MY WORLD LIKE A HURRICANE.
/JÄZ



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. jag har skickat ett mail till dig om designen som du gärna får svara på !

2010-05-08 @ 11:29:25
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

nåååå fett mobbad aso driver du med mitt liv jasmina jävla tönt hon ba jag älskar dig. rabih skiter i dig totalt jävla tönt överdriv mer

2010-05-08 @ 22:59:52
Postat av: S A N E L A

Hej jag hoppas verkligen du hade det bra med dom, du förtjänar det. Jag brukar läsa din blogg men kommenterar inte så ofta, jag ska nog börja med det. <3 Om du vill kan du adda mig på msn. :)♥

2010-05-09 @ 11:39:41
URL: http://loverebound.blogg.se/
Postat av: Jäz

Nathalie, jag har redan svarat! PUSS PÅ DIG, jag är helt kär i den.

''anonym'', nej jag driver inte, JA jag älskar Rabih, jag skiter i vad du säger. Nej det gör han inte, vad fan vet du? Du har inget liv, sitter och leker bakom skärmen! Jag älskar dig för att du gör mig bara starkare!

Sanela, Hej, så söt du är. Samma här, läser din dagligen men kommenterar inte, det ska bli en ändring. Aa addar dig nu, puss. <3



2010-05-09 @ 23:38:20
URL: http://jrabih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback