R och E = underbaraste



(En bild som jag gjorde alldeles nyss..)

Hej alla underbara!
Säger förlåt igen då, för upptaderingen hah! Lär mig visst aldrig. Men hoppas ni gillar Denises gästbloggning! Hon kommer dyka upp här då och då! - Håll utkik, Eddie nämde att de har frågestund igen! www.reboundmusic.se. Och Rabih har avslutat frågestunden som de flesta redan vet, helt underbara svar! Just nu befinner världens underbaraste i Göteborg. Igår uppträde dom i Gretas (Gayklubb). Och denna vecka så träffar jag dom igen. Inte en gång, utan två! Åh, längtan tar död på mig! När man träffar dom så saknar man bara de mer och mer. :/ Finns ju vissa som inte ens träffat dom och vissa som inte har träffat de under en lång tid. Jag håller verkligen tummarna för er. Alla fans är värda att få träffa dom. Ge aldrig upp! Lova att aldrig tappa hoppet? Bra. Men ni som vill att jag ska hälsa något när jag träffar de skriv det, jag lovar att jag gör det. Gör det med nöje! Har inte så mycket mer att säga just nu, förutom att jag älskar Rabih Jaber..

We sweep the floors like a hurricane.
Lil-Jaber ♥
/ Jäz


Kommentarer
Postat av: Asse

Du har ett hjärta av rent guld , du är så underbar som vill hälsa från oss. Det uppskattas, se till att ta vara på tiden som du kommer att få tillsammans med Rebound. Jag är riktigt lycklig för din skull älskling. Din blogg är superfin ! Fortsätt som du gör :)

2010-05-16 @ 17:47:56
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Armina

DIN BLOGG 'R SÅ FIN JÄZ<3 KEEP GOING DU ÄR UNDERBAR!

LOVE YOU<3

2010-05-20 @ 22:24:02
Postat av: Hanna

Din blogg är superfin, Rabih ska vara stolt över att ha ett sådant underbart fan som du! Ge aldrig upp, du är underbar<3



Stor kram/ Hanna

2010-05-23 @ 20:54:52
URL: http://nogg.se/hannastankar
Postat av: Jäz

Så söt Asse. Jag gör allt för underbara människor. Varför svara du inte? :'( MÅSTE PRATA MED DIG!

Din blogg är bäst, jag älskar den och dig.



Armina, DU ÄR FIN, DIN BLOGG ÄR FIN, DU ÄR UNDERBAR och sluta aldrig med det du gör.. Jag älskar dig också!



Hanna, Va gullig du är! Du har en jätte fin blogg du med, jag börja böla när jag läste. :( Du är en jätte stark person som klarar av allt. Dina ord berör. puss och kärlek

2010-05-30 @ 15:30:53
URL: http://jrabih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback